Результат SEO просування компанії з будівництва дерев’яних будинків

Результат SEO просування компанії з будівництва дерев’яних будинків

Клієнт

Українська компанія WONDERWOOD, яка тривалий час займається будівництвом дерев’яних будинків з оциліндрованого брусу на території України. Компанія розробила готові проекти будинків і представляє їх у вигляді каталогу на своєму сайті. Користувачі можуть обрати уже готовий проект, або видозмінити вже наявний.

Завдання

Збільшити частку органічного трафіку по пріоритетних ключових словах. Основні канали, які використовувала компанія це контекстна реклама Google ADS, та ремаркетинг у Facebook та Instagram. На момент звернення органічний трафік становив майже 5%.

Частка органічного трафіку компанії до просування

Рішення

  • Провести технічний аудит сторінок веб-сайту;
  • Виправити усі помилки та розібратись зі швидкістю завантаження сайту;
  • Написати SEO опис категорій;
  • Сформувати стратегію лінкбілдингу на 6 місяців.

 

Було впроваджено

Технічна частина на веб-сайті

  • Усунули дублі сторінок;
  • Розв’язувати проблему зі зміщенням макету;
  • Прописали alt і title до усіх зображень;
  • Створили категорій позицій на сайті, одна група ключових слів = одна індивідуальна категорія = унікальна URL;
  • Присвоїли усім проектам конкретну категорію;
  • Написали унікальний SEO текст з правильним входженням ключових слів для кожної категорії;
  • Виправили помилки в структурі заголовків H1 – H4 на усіх сторінках;
  • Прописали meta title та meta description згідно з актуальними вимогами пошукових систем;
  • Зменшили показник LCP (Largest Contentful Paint) до 2.3 секунд;
  • Зменшили показник FCP (First Contentful Paint) до 1.7 секунд;
  • Підтягнули затримку відповіді на першу дію (FID) до 15 ms;
  • Підтягнули першу візуалізацію контенту до 1.5 секунди.

Стратегія лінкбілдингу

  • Розписали стратегію розміщення гостьових постів;
  • Відібрали ресурси згідно з необхідними вимогами по власній базі;
  • Склали технічне завдання на розміщення крауд-маркетингових постів на тематичних форумах;
  • Склали технічне завдання по написанні статей в блог, які даватимуть відповіді на наявні інформаційні запитання клієнтів в пошуковій мережі.

 

Результати

Після виправлення технічних помилок на сайті, загальний Health Score в системі Ahrefs склав 92 зі 100. Це показник який демонструє частку внутрішніх сторінок сайту на яких немає проблем.

Health Score сайту після виправлення технічних помилок

 

Дані згідно Google search console по якості сторінок за останній період

Якість сторінок згідно Google Search Console

 

Графіки росту беклінків та органічного трафіку

Після проведених технічних робіт, та початку впровадження нашої комплексної стратегії зовнішнього SEO просування, проект отримав досить швидкий результат.

Приріст органічного трафіку на 380%

 

Після створення нових сторінок з описами категорій, кількість ключових слів, яка ранжується в пошуковій системі почала рости, а правильна стратегія розміщення зовнішніх посилань, дала динамічний приріст нових доменів донорів в мережі, що своєю чергою штовхнуло сторінки вгору.

 

Динамічний графік приросту доменів донорів

 

Динамічно росте видимість в мережі – ростуть позиції сторінок та органічний трафік. Слід пам’ятати, що для розміщення зовнішніх лінків слід використовувати лише якісні ресурси, які мають довіру у пошукових системах, а правильний анкор лист – запорука не потрапити під фільтри пошукових систем.

 

Ріст позицій сайту в органічному пошуку

 

Ріст позицій сайту в органічному пошуку

 

Загальний органічний трафік виріс на 380% та склав уже частку 22,23% від загального трафіку сайту. Завдяки, групуванні проектів на різні категорії під конкретні запити клієнтів показник відмов (bounce rate) упав на 19,09% та становить 46,89%.

 

Частка огрганічного трафіку сайту

Зміни згідно Google annalytics

 

Наступні завдання, які ми ставимо для цього проекту

  • Забезпечити подальший динамічний приріст доменів донорів;
  • Збільшити рейтинг домену завдяки розміщенню зовнішніх беклінків на авторитетних тематичних ресурсах;
  • Збільшити відсоток конверсії завдяки змінам в UI проекту;
  • Створення нових статей в блог, з корисною інформацією для підтримки нових та наявних клієнтів.