- Цінність вашої торгової пропозиції легко зрозуміти
- У компанію звертаються більш готові до покупки клієнти
- З витрат на просування ви отримуєте максимум заявок
- Ваші зусилля з продажу зведені до мінімуму
Фірмовий стиль компанії
Це те, що визначає ваш бізнес, виділяє серед тисяч і навіть мільйонів інших організацій. Це «обличчя» Вашої фірми, завдяки якому Вас будуть впізнавати. Щоб ваше «обличчя» було презентабельним і викликало довіру, над ним треба ретельно попрацювати і продумати до найменших та, часом, навіть непомітних деталей.
Читайте також про тренди у веб-дизайні
Що входить до процесу створення фірмового стилю
Не варто забувати про макети корпоративної атрибутики, яка має на увазі під собою: особисті та корпоративні візитки, фірмові бланки та бланки комерційних пропозицій, конверти та багато іншого. Фірмовий стиль, ціна якого визначається кількістю і різноманітністю пропонованих рішень, неодмінно задовольнить найвимогливіший і вишуканий смак
Розробка товарного знаку та логотипу
Підбір шрифтів для фірмової документації й подальшої рекламної продукції
Вибір кольорової палітри
Що значить добре підібраний фірмовий стиль?
Визначальні фактори для розробки фірмового стилю
- Компанії необхідний фірмовий стиль при виході на ринок, щоб привернути до себе увагу потенційних клієнтів і стати конкурентним гравцем на ринку
- Компанія хоче зафіксувати всі правила та елементи, що описують фірмовий стиль, з метою уникнути їх некоректне використання у майбутньому. Це необхідно, наприклад, в тих випадках, коли макети будуть створювати дизайнери, які не брали участі в розробці фірмового стилю, логотипу та інших елементів брендінгу.
Наші клієнти
Останні проекти
FAQ
✅ Фірмовий стиль – це комплексний підхід до створення унікальної графічної та текстової концепції, що дозволяє відрізнити бренд від конкурентів та створити сприятливу ідентичність візуальної мови.
✅ Розробка фірмового стилю дозволяє створити впізнаваність бренду, покращити сприйняття продукту, залучити увагу цільової аудиторії та збільшити лояльність споживачів.
✅ Етапи розробки фірмового стилю включають дослідження ринку та цільової аудиторії, створення концепції, розробку логотипу, визначення фірмових кольорів та шрифтів, створення графічних елементів та розробку керівництва по фірмовому стилю.
✅ Для визначення фірмових кольорів та шрифтів можна використовувати різні підходи, такі як аналіз кольорових тенденцій, врахування цінностей та позиціонування бренду, а також врахування психології кольору та шрифту.
✅ Основні метрики ефективності фірмового стилю включають візуальну ідентифікацію бренду, впізнаваність логотипу та інших елементів фірмового стилю, консистентність використання фірмового стилю на всіх маркетингових матеріалах та сприйняття його цільовою аудиторією.
Зв'яжіться з нами
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами.