- Бути простим, ясним, зрозумілим і контрастним
- Добре масштабуватися, однаково відтворюватись на різних матеріалах і в різних каналах комунікації
- Асоціюватися з категорією
- Бути унікальним
- Надавати позитивне враження у потенційної цільової аудиторії бренду
- Стилістично відповідати комунікаційної тональності бренду
Якість
Креатив
Впізнаваність
Якісний логотип
Для здійснення якісної комунікації логотип повинен:
Як ми створюємо логотип?
Аналіз
- Дослідження сфери діяльності бізнесу
- Аналіз конкурентів
- Аналіз поточної ситуації на ринку
- Аналіз цільової аудиторії
Генерація ідей
- Емоції та асоціації, які виникатимуть при взаємодії
- Розробка різних концепцій логотипу
- Відмалювання графічних елементів
Розробка
- Створення лого
- Перевірка на масштабування, використання та відповідність бренду
- Презентація
Затвердження
- Створення логобуку з правилами і прикладами використання на різних носіях
- Збереження всіх форматів робочих форматів файлів для використання ai, pdf, svg, png
Наші клієнти
Які логотипи ми розробляємо для вас
Символічні
Поширені серед великих компаній. Спрямовані на асоціативне сприйняття бренду і добре запам’ятовуються.
Шрифтові
Шрифтовий напис назви компанії із застосуванням художніх елементів
Емблема
Назва компанії в комбінації з графічними елементами, створюють певну форму.
Комбіновані
Найпоширеніший тип, поєднує в собі елементи всіх перерахованих видів логотипів.
Останні проекти
Зв'яжіться з нами
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами.